-
Kakovost je osnovna usmeritev zavoda. Osnovni cilj je: izvajati kakovostne storitve, ki zadovoljijo potrebe in zahteve uporabnika storitev.
-
Težimo h kakovosti, ki predstavlja optimalno kakovost glede na dolgoročne ekonomske učinke, v skladu s poslovno politiko zavoda. Pri oceni kakovosti ima mnenje uporabnikov naših storitev odločilen pomen.
-
Naše storitve morajo v celoti ustrezati zahtevam, ki jih določajo državni zakoni, pravilniki in standardi ter občinski akti.
-
Storitve naj zadovoljujejo zahtevnega uporabnika storitev, ravno tako pa naj bo izvedba prijazna do človeka in okolja.
-
Kakovost na ravni zavoda pomeni tudi spoštovanje dogovorjenih rokov, razpoložljivost storitev, konkurenčne cene, in kakovost poslovanja v celoti kot sledi: strokovnost in odgovornost, poštenost in prizadevnost.
-
Za kakovost je najprej odgovoren direktor, ki planira in usmerja vse aktivnosti za doseganje kakovosti. Svoj del odgovornosti za kakovost nosijo vodje dejavnosti in področij ter vsi zaposleni v zavodu glede na pristojnosti, odgovornosti pri delu in glede na kodeks obnašanja gasilcev.
-
Sistem kakovosti bomo vzdrževali na ravni zahtev medna¬rodnega standarda za vodenje in zagotavljanje kakovosti ISO 9001:2008. Sistem kakovosti je dokumentiran v POSLOVNIKU KAKOVOSTI, le-ta pa je usklajen s prakso.
-
Splošni cilji kakovosti so naslednji: izboljšati pomembne značilnosti kakovosti storitev, tehnologija mora biti ekološko neoporečna, stalno izboljševati procese za doseganje in izpolnjevanje zahtev kakovosti, povečevati učinkovitost zavoda s stalnimi izboljšavami, hitrejšimi posredovanji, optimalno organizacijo dela ter izboljševanjem poslovanja zavoda v celoti.