Seidlova cesta 29, 8000 Novo mesto
07 39 33 040
info@grc-nm.si

POSLOVNE VREDNOTE ZAVODA

POSLANSTVO

Naše poslanstvo temelji na zaščiti in reševanju življenja, premoženja in okolja ter pomoči pri vzpostavljanju učinkovite požarne preventive in ozaveščanju občanov glede ravnanja v požarnih situacijah.

VIZIJA

Vizija Gasilsko-reševalnega centra Novo mesto je ostati osrednja gasilska enota v regiji, ki se je sposobna sproti prilagajati novim zahtevam okolja in učinkovito posredovati ob vseh vrstah nesreč ob vsakem času in v vseh razmerah. Storitve opravljati na najvišjem nivoju kakovosti ter preko svoje dejavnosti negovati in razvijati tradicijo gasilstva v našem prostoru in skrbeti za ugled poklicnega gasilstva.

STRATEŠKI CILJI
  • zagotavljanje materialnih pogojev za delovanje in razvoj zavoda,
  • stalna skrb za racionalno, gospodarno in kakovostno poslovanje,
  • zagotavljanje optimalne organizacijsko tehnične pripravljenosti operative za učinkovito izvajanje intervencij,
  • dvig strokovne usposobljenosti in kondicijske pripravljenosti operative in njeno prilagajanje raznovrstnim situacijam in zahtevam,
  • uvajanje sodobnih organizacijskih in informacijskih rešitev v vsa področja dela zavoda.
VREDNOTE, KATERIM SLEDIMO
  • odgovornost do ljudi, narave in službe,
  • timsko delo in pripadnost zavodu,
  • skrb za zaposlene,
  • zanesljivost in zaupanje,
  • varovanje zdravja zaposlenih,
  • dovzetnost za spremembe in novosti.
POLITIKA KAKOVOSTI
  • Kakovost je osnovna usmeritev zavoda. Osnovni cilj je: izvajati kakovostne storitve, ki zadovoljijo potrebe in zahteve uporabnika storitev.
  • Težimo h kakovosti, ki predstavlja optimalno kakovost glede na dolgoročne ekonomske učinke, v skladu s poslovno politiko zavoda. Pri oceni kakovosti ima mnenje uporabnikov naših storitev odločilen pomen.
  • Naše storitve morajo v celoti ustrezati zahtevam, ki jih določajo državni zakoni, pravilniki in standardi ter občinski akti.
  • Storitve naj zadovoljujejo zahtevnega uporabnika storitev, ravno tako pa naj bo izvedba prijazna do človeka in okolja.
  • Kakovost na ravni zavoda pomeni tudi spoštovanje dogovorjenih rokov, razpoložljivost storitev, konkurenčne cene, in kakovost poslovanja v celoti kot sledi: strokovnost in odgovornost, poštenost in prizadevnost.
  • Za kakovost je najprej odgovoren direktor, ki planira in usmerja vse aktivnosti za doseganje kakovosti. Svoj del odgovornosti za kakovost nosijo vodje dejavnosti in področij ter vsi zaposleni v zavodu glede na pristojnosti, odgovornosti pri delu in glede na kodeks obnašanja gasilcev.
  • Sistem kakovosti bomo vzdrževali na ravni zahtev medna¬rodnega standarda za vodenje in zagotavljanje kakovosti ISO 9001:2008. Sistem kakovosti je dokumentiran v POSLOVNIKU KAKOVOSTI, le-ta pa je usklajen s prakso.
  • Splošni cilji kakovosti so naslednji: izboljšati pomembne značilnosti kakovosti storitev, tehnologija mora biti ekološko neoporečna, stalno izboljševati procese za doseganje in izpolnjevanje zahtev kakovosti, povečevati učinkovitost zavoda s stalnimi izboljšavami, hitrejšimi posredovanji, optimalno organizacijo dela ter izboljševanjem poslovanja zavoda v celoti.