Poslovne vrednote zavoda

Poslanstvo

Naše poslanstvo temelji na zaščiti in reševanju življenja, premoženja in okolja ter pomoči pri vzpostavljanju učinkovite požarne preventive in ozaveščanju občanov glede ravnanja v požarnih situacijah.
 

Vizija

Vizija Gasilsko-reševalnega centra Novo mesto je ostati osrednja gasilska enota v regiji, ki se je sposobna sproti prilagajati novim zahtevam okolja in učinkovito posredovati ob vseh vrstah nesreč ob vsakem času in v vseh razmerah. Storitve opravljati na najvišjem nivoju kakovosti ter preko svoje dejavnosti negovati in razvijati tradicijo gasilstva v našem prostoru in skrbeti za ugled poklicnega gasilstva.
 

Strateški cilji

  • Zagotavljanje materialnih pogojev za delovanje in razvoj zavoda.
  • Stalna skrb za racionalno, gospodarno in kakovostno poslovanje.
  • Zagotavljanje optimalne organizacijsko tehnične pripravljenosti operative za učinkovito izvajanje intervencij.
  • Dvig strokovne usposobljenosti in kondicijske pripravljenosti operative in njeno prilagajanje raznovrstnim situacijam in zahtevam.
  • Uvajanje sodobnih organizacijskih in informacijskih rešitev v vsa področja dela zavoda

Vrednote, katerim sledimo

  • odgovornost do ljudi, narave in službe,
  • timsko delo in pripadnost zavodu,
  • skrb za zaposlene,
  • zanesljivost in zaupanje,
  • varovanje zdravja zaposlenih,
  • dovzetnost za spremembe in novosti.

Politika kakovosti

  • Kakovost je osnovna usmeritev zavoda. Osnovni cilj je: izvajati kakovostne storitve, ki zadovoljijo potrebe in zahteve uporabnika storitev.
  • Težimo h kakovosti, ki predstavlja optimalno kakovost glede na dolgoročne ekonomske učinke, v skladu s poslovno politiko zavoda. Pri oceni kakovosti ima mnenje uporabnikov naših storitev odločilen pomen.
  • Naše storitve morajo v celoti ustrezati zahtevam, ki jih določajo državni zakoni, pravilniki in standardi ter občinski akti.
  • Storitve naj zadovoljujejo zahtevnega uporabnika storitev, ravno tako pa naj bo izvedba prijazna do človeka in okolja.
  • Kakovost na ravni zavoda pomeni tudi spoštovanje dogovorjenih rokov, razpoložljivost storitev, konkurenčne cene, in kakovost poslovanja v celoti kot sledi: strokovnost in odgovornost, poštenost in prizadevnost.
  • Za kakovost je najprej odgovoren direktor, ki planira in  usmerja vse aktivnosti za doseganje kakovosti. Svoj del odgovornosti za kakovost nosijo vodje dejavnosti in področij ter vsi zaposleni v zavodu glede na pristojnosti, odgovornosti pri delu in glede na kodeks obnašanja gasilcev.
  • Sistem kakovosti bomo vzdrževali na ravni zahtev medna¬rodnega standarda za vodenje in zagotavljanje kakovosti ISO 9001:2008. Sistem kakovosti je dokumentiran v POSLOVNIKU KAKOVOSTI, le-ta pa je usklajen s prakso.
  • Splošni cilji kakovosti so naslednji:
    • izboljšati pomembne značilnosti kakovosti storitev;
    • tehnologija mora biti ekološko neoporečna;
    • stalno izboljševati procese za doseganje in izpolnjevanje zahtev kakovosti;
    • povečevati učinkovitost zavoda s stalnimi izboljšavami, hitrejšimi posredovanji, optimalno organizacijo dela ter izboljševanjem poslovanja zavoda v celoti.